FIREMNÁ IDENTITA

Každá značka potrebuje originálnu identitu, ktorá ju bude jasne odlišovať od konkurencie.
Zároveň by mala vyjadrovať misiu a charakter značky vo vizuálnej forme.

 

NÁVRH NÁZVU

Nomen omen. Meno je vyjadrením charakteru jeho nositeľa a kľúčovou ingredienciou prvého dojmu. Ideálne je, ak v ľuďoch vyvolá už na prvé počutie sympatiu a zároveň im našepká, s kým majú tú česť.

DNA ZNAČKY

Aby sme vedeli značke vytvoriť jedinečný vizuálny štýl, musíme ju v prvom rade dokonale spoznať, zistiť, aké sú jej kľúčové hodnoty a poslanie. Snažíme sa s ňou skamarátiť a doslova sa vžiť do jej kože.

NÁVRH LOGA

Vizuálnym odrazom názvu značky je jej logo. Citlivo volíme použité prvky, tvary a farebnosť, ktoré musia byť v jednej línii s charakterom značky. Logo určuje smer, ktorým sa uberá tvorba zvyšných prvkov vizuálneho prejavu značky.

DIZAJN MANUÁL

Finálnym produktom celého procesu je akýsi návod na použitie firemnej identity. Definuje možnosti, ako používať logo a ďalšie komponenty vizuálnej totožnosti značky. Tieto pravidlá sú dôležité kvôli dlhodobej konzistencii vizuálneho prejavu značky, bez ohľadu na to, kto na ňom práve pracuje.