![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2024/10/PPC_3525_PVN_2percenta_Thumb_WEB_2.png)
V kampani sme stavili na príbehy ľudí, ktorí nejakým spôsobom prišli o zub. Komunikovali sme v outdore, v online a na sociálnych sieťach. Súčasťou kampane bol aj rádiospot. Rozhodli sme sa pre hlas, ktorý pozná väčšina cieľovej skupiny a navyše si ho aj bezprostredne spájajú s príbehmi a dokonca s príbehmi z rádia. Týmto hlasom je moderátor úspešnej rádiovej hitparády z minulosti Twentyfive Julo Viršík. Spolu sme nahrali dva rádiospoty, z ktorých je cítiť jemu typickú iróniu.
![Sygic - WEB mobil](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/10/SUB-HERO-1024.png)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/01-IMG-3.png)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/SG_WEB_02.gif)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/SG_WEB_03.gif)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/04-IMG.png)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/SG_WEB_05.gif)
![](https://www.popcornadvertising.sk/wp-content/uploads/2022/01/06-IMG.png)