Myšlienka kampane je založená na podobnosti dvoch úplne odlišných prehliadok. Jedna je módna prehliadka, ktorá reprezentuje tie menej dôležité, banálne veci v živote človeka. Druhá je tá, ktorá je naozaj dôležitá a dokonca môže zachrániť ľudský život.

TV-Spot

V TV spote sa snažíme získať pozornosť diváka cez tú „okázalú“ prehliadku. Ukazujeme atraktívne fashion zábery, púšťame rytmickú hudbu, pred kamerou defilujú známe tváre.
V momente, keď sa už všetci pozerajú, plynule prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne gynekologickej ordinácie.






Réžia

S režisérom Vladom Kriškom sme premýšľali, ako dosiahnuť plynulý prechod medzi dvoma fázami spotu, keď prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne. Riešením bolo nakoniec využitie veľkých LED panelov, pred ktorými sa scéna natáčala. Dokázali sme tak počas jedného záberu kompletne zmeniť atmosféru a tak podporiť a zvýrazniť myšlienku spotu.

Bumper Ads

Od TV spotu cez rádio, až po print, sme vizualitu pripravovali tak, aby pripomínala charakter kampane skutočnej módnej prehliadky.

Tváre

Na kampani spolupracovali známe ženy slovenského showbiznisu ako Adela Vinczeová, Emma Drobná či Zuzana Vačková. Ukazujeme tým, že v otázke zdravia sme všetci na jednej lodi, no zároveň využívame ich mediálny výtlak.