OUT OF HOME

RÁDIOSPOTY

V kampani sme stavili na príbehy ľudí, ktorí nejakým spôsobom prišli o zub.
Komunikovali sme v outdore, v online a na sociálnych sieťach. Súčasťou kampane bol aj rádiospot.
Rozhodli sme sa pre hlas, ktorý pozná väčšina cieľovej skupiny a navyše si ho aj bezprostredne spájajú s príbehmi a dokonca s príbehmi z rádia.
Týmto hlasom je moderátor úspešnej rádiovej hitparády z minulosti Twentyfive Julo Viršík.
Spolu sme nahrali dva rádiospoty, z ktorých je cítiť jemu typickú iróniu.

CASE STUDIE

POZRITE SI PODOBNÉ PROJEKTY

Liga proti rakovine – 2%

#CAMPAIGNE #OOH #PRINT #TV

Privatbanka – XXL Výnos

#CAMPAIGNE #ONLINECAMPAIGNE #SOCIAL #OOH #PRINT

AVION – Krúžkobranie

#CAMPAIGNE #ONLINECAMPAIGNE #SOCIAL #OOH #PRINT