FIREMNÁ IDENTITA

Každá značka potrebuje originálnu identitu, ktorá ju bude jasne odlišovať od konkurencie.
Zároveň by mala vyjadrovať misiu a charakter značky vo vizuálnej forme.

DNA ZNAČKY

Aby sme vedeli značke vytvoriť jedinečný vizuálny štýl, musíme ju v prvom rade dokonale spoznať, zistiť, aké sú jej kľúčové hodnoty a poslanie. Snažíme sa s ňou skamarátiť a doslova sa vžiť do jej kože.

Nomen omen. Meno je vyjadrením charakteru jeho nositeľa a kľúčovou ingredienciou prvého dojmu. Ideálne je, ak v ľuďoch vyvolá už na prvé počutie sympatiu a zároveň im našepká, s kým majú tú česť.

NÁVRH NÁZVU

NÁVRH LOGA

Vizuálnym odrazom názvu značky je jej logo. Citlivo volíme použité prvky, tvary a farebnosť, ktoré musia byť v jednej línii s charakterom značky. Logo určuje smer, ktorým sa uberá tvorba zvyšných prvkov vizuálneho prejavu značky.

Finálnym produktom celého procesu je akýsi návod na použitie firemnej identity. Definuje možnosti, ako používať logo a ďalšie komponenty vizuálnej totožnosti značky. Tieto pravidlá sú dôležité kvôli dlhodobej konzistencii vizuálneho prejavu značky, bez ohľadu na to, kto na ňom práve pracuje.

DIZAJN MANUÁL

NAŠA PRÁCA

AVION – Krúžkobranie

#CAMPAIGNE #ONLINECAMPAIGNE #SOCIAL #OOH #PRINT

Dr. Martin – Nepokazte to čakaním

#CAMPAIGNE #ONLINECAMPAIGNE #SOCIAL #OOH #PRINT

Google – GDG Bratislava

#GRAPHICDESIGN #CORPORATE IDENTITY

PRESNE TOTO POTREBUJETE?