Bory Trendy

By 30. septembra 2016Campaing
bory mall, bory trendy, popcorn advertising,

Svieži závan jarných trendov v Bory Mall sme cez objektív zachytili počas marcového fotenia pre nášho klienta. Štýlovú kampaň, ktorá sa neskôr stala titulným motívom nákupného centra, sme nafotili v spolupráci s fotografom Tomášom Thurzom, ktorý má okrem iného prsty vo fotení pre Miss Slovensko či foto editoriály Dominiky Cibulkovej aj Celeste Buckingham.

Kúsky na fotenie vyberal a dolaďoval skúsený módny stajlista všetkých maniačok – Marián Hornyák, spolu so známou slovenskou bloggerkou a stajlistkou Janou Tomas. Oblečenie pochádzalo priamo z obchodov v Bory Mall, takže kampaň sa zárovň niesla v duchu – my vieme ako na to, aby ste vyzerali skvelo, a vy viete, kde to nakúpiť. O make up aj hair style sa zas postaral Stef Ralbovský. Čerešničkou na torte boli tri modelky z Mix Models – Lucia, Bibi a Vaneska.

V prvej módnej kampani pre Bory sme sa zamerali na hľadanie kruhov a guličiek, ktoré sú nosným poznávacím znakom klienta. Kruhy sme nehľadali v obilí ale v oblých tvaroch loptičiek, balónov a výsekoch v papieri. Pomerne náročné osem hodinové fotenie baby zvládli na výbornú, aj keď ich sem- tam nejaká loptička trafila do čela.

Výber troch vizuálov s tromi modelkami a tromi pozadiami na fotenie nebol náhodný. Reprezentuje zloženie značiek obchodov v Bory Mall – od tých lacnejších až po tie luxusné. Idea celého projektu je teda jasná – Bory Mall je nákupné stredisko pre všetkých, čo chcú kráčať s dobou. A pokiaľ môžem hovoriť za našu agentúru, myslím, že sa nám podarilo túto ideu spojiť so samotným prevedením kampane. Veď posúďte sami.

Popcorn Advertising